שלום, קוראים לי אוהד ואני מפתח משחקים בשפת basic. הפרויקט שאני עובד אליו עכשיו נקרא Aroma rpg 

Aroma rpg זה משחק מחשב מסוג RPG ישראלי חינמי בעברית,
שאני עובד אליו כבר חודש .המשחק עצמו,כרגע ,מכיל 3 נשקים ואינסוף משחקיות.
אתה נלחם באויבים ועולה חדרים, בלי סוף ואויבים רק נהיים רק חזקים יותר וכך גם אתה.
במשחק יש אפשרות ליצור ולשדרג נשקים


תכונות עיקריות 

1.בנייה ושדרוג נשקים
2.מערכת קרב rpg
3. ישרדות 
4.גרפיקת טקסט
5.מבוסס תורות
6.עברית
7.מכונת מזל


המשחק עדיין בפיתוח כרגע.ואני ממשיך לעבוד אליו, אז לכל רעיון או באג השמח  לשמוע ממכם
ולהוציא עידכון למשחק.

גרסה 0.7
עם אתה מנסה לשדרג חפץ ואין לך מספיק משאבים תקבל תגובה כמו "אין לך מספיק משאבים כדאי לשדרג  את השוטגאן שלך"
עכשיו תקבל 3 בקובוקי תבערה במקום 1



גרסה 0.8
הוספתי חנות זהב כל ניצחון תקבל 50 זהב ותוכל לבזבז אותו בחנות 

גרסה 0.9

תיקון באגים + הוספת טקסט. עכשיו אין אפשרות לתקוף אוייב עם 0 חיים 

  
גרסה 1.0
נוסף למשחק מכונת מזל  נסה את מזלך. 
 
 גרסה 1.3
הוספת צבע , תיקון באגים.

1.4
1.4 15 שמות אויבים רנדומליים
  
1.6 תיקון באגים


להורדה המשחק גרסה 
1.6

סמל 'אומת על ידי הקהילה'






תגובות

  1. משחק מאוד טוב אבל יש לי מספר הצעות לשיפור
    1. תעשה שבמכונת המזל כל המספרים יבחרו בבת אחת ושיהיה יותר סיכוי לזכות
    2. תעשה שיהיה יותר קל להשיג בקבוקים
    3. תעשה שיהיה יותר קשה להשיג תחמושת 9 ממ
    4. תעשה שעלות שדרוג הדברים תעלה בכל שדרוג אבל שהשדרוגים הראשונים יהיו יותר זולים ממה שכרגע
    5.תעשה שבחדרים ההתחלתיים יהיה פחות דברים (נגיד 2) וכל פעם שעולה רמת הקושי מתווספים לחדר עוד שני דברים
    6. תוזיל הכל בחנות זהב זה די קשה אם אתה צריך להילחם 3 פעמים בשביל להשיג 2 עזרה ראשונה (אחד אתה יכול לקנות ועוד אחד כנראה תמצא)

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד משהו: רק במכונת המזל זה מפוצל ל25 זהב, מה שאומר שאתה חייב אם כן לעשות פעמיים כל פעם כי אין משהו לעשות עם 25 זהב

      מחק
    2. עוד כמה דברים:
      1.תעשה שיהיה אפשר להכין עזרה ראשונה עם 2 או 3 בדים (עדיף 2)
      2. תעשה שתמיד לאויבים יהיה שמות שונים (לפעמים יוצא באותו קרב שתי אויבים עם אותו שם)
      3. תעשה שלא יצטרכו לחכות שמחפשים דברים (אני לא בטוח שזה קשור לאיך שתכנתת את זה, רק אתה יודע)

      מחק
    3. עוד משהו: תעשה שבטוח ימצאו משהו
      ועוד אחד זה לא הגיוני ש5 יריות מאקדח גלוק יורידו כמו פעמיים יריה אחת ויותר לא הגיוני שמתי שמשדרגים שניהם עולים ב30

      מחק

הוסף רשומת תגובה